Veelgestelde vragen over garantie & service

Kan ik het product retour sturen als ik niet tevreden ben?

Ja, zie de retouren pagina op onze website.

Hoeveel garantie heb ik op mijn product?

Dat verschilt per fabrikant, maar altijd minimaal 2 jaar.

Wat moet ik doen als mijn product defect is?

Neem direct contact met ons op zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Zelfs wanneer de garantietermijn verlopen is kunnen we meestal nog wat voor u betekenen.

Kan ik een leenkabel krijgen als mijn kabel defect is?

Ja. Wij kunnen in bijna alle gevallen snel een tijdelijke oplossing organiseren zodat uw auto weer geladen kan worden. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Hoe kan ik een klacht indienen?

De eerste stap is om ons te melden dat u niet tevreden bent. Komen wij er samen niet uit of vindt u de aangeboden oplossing niet toereikend dan kunt u het geschil voorleggen bij de brancheorganisatie waar wij bij aangesloten zijn. Zij hebben een onafhankelijk geschillencommissie welke de zaak zal bekijken en een bindende uitspraak zal doen.