Klachten

Wij en onze werknemers zijn pas tevreden als u als klant dat ook bent. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

E-Mail: info@laadkabelwinkel.nl
Telefoon: 040-3041027

Wilt u een klacht aanschrijven, gelieve het onderstaande adres te gebruiken
Post adres:
Consolepro BV
T.a.v.: LaadKabelWinkel
Postbus 716
5600 AS Eindhoven

Als u uw klacht naar ons toestuurt willen u vragen rekening te houden met de volgende zaken:

  • Uw naam, adres en woonplaats 
  • Vermeld een factuurnummer of stuur een kopie van uw factuur 
  • Geef een duidelijke omschrijving van de klacht zodat wij u optimaal kunnen helpen
  • Indien mogelijk; een of meerdere foto's van het gebrek als bijlage mee sturen.


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar LaadKabelWinkel.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)."